Ons grote Azië avontuur

Ons grote Azië avontuur gaat beginnen.

Hallo en welkom op ons reislog!

Na maanden van voorbereiding is het dan eindelijk zover. We gaan aan ons Azië avontuur beginnen. Nog een paar laatste zaken regelen, zoals koffers inpakken en de laatste inkopen doen. De benodigde voorbereiding zoals visa, vaccinaties, vliegtickets en de eerste slaapplaatsen zijn geregeld.

Zoals jullie van ons gewend zijn, houden we ook deze keer weer een reislog bij. Hier zullen we regelmatig onze avonturen met jullie delen en zo kun je ook meegenieten door middel van de foto's en video's. Via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onze reis die we gaan maken vind je in het profiel van deze website en op Youtube: Ons grote Azië-avontuur 2018.

Wij zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Ron en Corry

Joop

Beste Cor en Ron,

Wij wensen jullie een fijne vlucht en een goede start met jullie droomreis.

Groetjes Cobie en Joop

Sven

We zijn met jullie op reis ??

Jan en Rikie

Wij wensen jullie een goede reis!

Angelique

Een hele goede reis, fijne vakantie en heel veel plezier.

Kees en Betty

Wij wensen jullie een mooie tijd in Azie! Geniet ervan.

Karin

Een hele fijne reis en geniet ervan

diana

Wat geweldig om dit allemaal steeds weer te lezen. Denken veel aan jullie. Geniet er lekker van en liefs van ons.

Rietje en marcel

Geniet er van!